لوپوس بعد از پیوند کلیه: مشکلات احتمالی و امید به زندگی

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

لوپوس بعد از پیوند کلیه: مشکلات احتمالی و امید به زندگی

 

لوپوس بعد از پیوند کلیه: مشکلات احتمالی و امید به زندگی

لوپوس یک بیماری خود ایمنی مزمن است که می تواند انواع قسمت های مختلف بدن تاثیر می گذارد است. کلیه ها به خصوص برای افراد مبتلا به لوپوس آسیب پذیر است. درجات مختلف التهاب ناشی از این بیماری می تواند در نفریت لوپوس و حتی نارسایی کلیه شود. اگر بیمار توسعه به پایان مرحله نارسایی کلیه، دیالیز یا پیوند کلیه باید اتخاذ شود. در اینجا، ما در مورد مشکلات احتمالی و امید به زندگی بعد از پیوند صحبت کنید.

1. مشکلات احتمالی

▪ عود لوپوس در کلیه پیوند است. نفریت لوپوس یک بیماری سیستم ایمنی است. سیستم ایمنی بدن بیمار هنوز غیر طبیعی است پس از پیوند، بنابراین این بیماری می تواند در پیوند کلیه، عود، و در نتیجه نارسایی پیوند کلیه.

▪ عوارض جانبی داروها. بعد از عمل، بیماران باید برای مصرف دارو مادام العمر برای جلوگیری از رد کلیه است. عوارض جانبی این داروها از جمله آرتریت، آب مروارید بینایی، و در برخی موارد حتی سرطان.

پس از دریافت پیوند کلیه، بیماران مبتلا به لوپوس نیاز به ایجاد بازدیدکننده داشته است مکرر برای بررسی با پزشک. بدن ممکن است توانایی برای مبارزه با ارائه برخی عفونت ها، که برخی از آنها ممکن است تهدید کننده زندگی از دست بدهند.

2. امید به زندگی

پیوند کلیه برای همیشه کار نمی کند. امید به زندگی انتظار می رود بهتر است حدود 10 سال است. در برخی از موارد ناموفق، کلیه جدید باقی می ماند چند ماه یا حتی چند روز. کار شانس بهره وری از کلیه اهدا شده است: 90 درصد (یک سال) 60٪ (پنج سال)، 50٪ (ده سال). اگر کلیه جدید می افتد، بیمار نیاز به راه اندازی مجدد دیالیز و به عقب برویم به لیست انتظار.

در حال حاضر، بیش از 96،000 انتظار برای یک کلیوی وجود دارد. بسیاری از بیماران دور خود را در طول فرآیند انتظار گذشت. افراد مبتلا به لوپوس و نارسایی کلیه می تواند درمان جایگزین برای دریافت پیش آگهی بهتر است را انتخاب کنید. شما می توانید اشاره به 'چگونه به بهبود عملکرد کلیه مبتلا به نفریت لوپوس "برای اطلاعات بیشتر. مراقبت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مشکلات ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.